Lokanta Kadırgalı
LOKANTA KADIRGALI
Lokanta Kadırgalı kurulduğu 1999 yılından başlayarak sektörde bilinen ve saygı ile anılan bir marka olarak hizmetlerini sürdürmektedir.
1999 yılında Kadırgalı Köfteci olarak dönemin en önemli alışveriş merkezi Olivium’da Kadırgalı markasının yolculuğunu inançla başlatmıştır. Dünyanın en zengin mutfağı olduğuna inandığı Türk mutfağını tanıdıkça Gastronomi alanında Türk lezzetlerini dünya normlarında sunabilmek adına ‘’Gastrodiplomasi’’ tanımı çerçevesinde yoğun çalışmalar yapmış ve bu tanıma dair bir eylem planı oluşturma kararı almıştır. Kadırgalı markasını sağlıklı beslenme ile özdeşleştiren Ünal Dölek, Fast food anlayışına karşı duran, sağlıklı beslenmeyi ve çocuk gelişimini bireyin temeli olarak kabul eden bir yaklaşıma inanarak Türk mutfağı ürünlerini‘’Geleneksel, yeni nesil’’ anlayışında bütünleştirmek adına uzun yıllardır çalışmaktadır.
Gelişen dünya normlarını ve değişen tüketici ihtiyaçlarını yakından takip eden Kadırgalı markası 2021 yılından itibaren sosyal farkındalık öğelerini içeren toplumda engelli olarak tanımlanan özel gereksinimli bireyleri, toplumumuzu kapsayan çevre bilinci ve kadın hakları konularında öncü olmayı ilke edindiğinden ‘’sosyal marka’’ olmak yaklaşımını savunma kararı alarak gelirlerinden bu amaçlar uğruna bir pay ayırma kararı almıştır. Müşteri kitlesinin sosyal ihtiyaçları olan çocukların beslenme konusunda bilinçlendirilmesi, gastronominin bir bilim olduğu yaklaşımıyla “Gastrodiplomasi’’ başlığı altında toplumsal beslenme farkındalığı konularında marka kültürünü bütünlemiş ve faaliyetlerini sürdürmektedir.