Hedeflerimiz
Bizim için ‘’bilmek değil, yapabilmektir esas olan’’ sahip olduğumuz bilgiyi sahada eyleme, hizmete dönüştürmedikçe var olamayız. Bu bakışla 1999 yılından günümüze değin hedef belirlerken deneyimimizi ve dünya gelişimini baz alarak ilerledik. Ve çek ederek sürdürüyoruz…
- Geleneksel Türk mutfağı lezzetlerini dünyada hak ettiği konuma getirmek adına yeni nesil marka stratejilerini oluşturmak ve şubeleşmek.
- Yerel lezzetlerimizin dünyaya doğru sunulması.
- Dünyanın en sağlıklı mutfağı olan Türk muftağının dünya literatüründe bilinmesini, deneyimlenmesini sağlamak.
- Büyüme yolculuğunda sistemi koruyarak güç kaybına uğramamak.
- Kültürümüzden gelen temel değerleri dünyaya yansıtmak.
- Operasyon yapımızı güncel ve lider odaklı korumak.
- Lokanta Kadırgalı markasının tüm kuşaklar tarafından doğru algılanmasını sağlamak.
- Toplumsal bütünlük, çevre ve sosyal fayda konularında ‘’sosyal marka’’ anlayışımızı geliştirmek.
- Müşteri odaklı hizmet anlayışımızı güncel tutarak korumak.
- Sosyal fayda anlayışımızı korumak ve geliştirmek.